Hm… Det är lite svårt att beskriva hur jag haft det idag. 2 blöjor med otrevligt innehåll har det blivit vilket är en avsevärd minskning från igår, men jag har inte haft någon vidare aptit och jag har fått lite trötthetsattacker då och då. Vilat ganska mycket faktiskt… Det blir till att stanna hemma imorgon också 😦

Så vad har vi sysslat med här hemma? Jo, på morgonen läste vi lite böcker innan det var frukostdags. Jag ville inte ha gröten mamma serverade utan jag tog mig en korv och kände mig nöjd efter det. Lite te drack jag också vilket mamma tyckte var bra i detta sammanhang. Jag pusslade lite, ritade och såg på lite barnprogram innan syrran kom hem från skolan.

Här pusslar jag

Det som är lite mysigt med att vara lite sjuk är att man får ha pyjamas länge innan mamma tycker att det är dags att ordna till sig lite 🙂
När syrran kom hem tyckte hon absolut att vi skulle ta en promenad. Mamma var lite tveksam först för hon hade huvudvärk och hon var dessutom orolig för min mage, men vi gav oss ut på en kort promenad. Vi tänkte att vi kan ju leverera lite ägg längs vägen.  Nu blev det inga ägg levererade under denna promenad för abolut ingen var hemma men det var ändå skönt att komma ut i friska luften. Jag fick prova att gå med Ajja i koppel. Kanonroligt!

Här går vi

Sen, lite senare, blev det en dusch för min del. Mamma tyckte att jag luktade lite illa 😉

Ett nytt duschmonster^

Det var nog allt för idag. Hoppas att min mage ska må bättre imorgon för jag vill tillbaka till Jollen så snart det bara går.

Kram från Vendela

