… Men förhoppningsvis blir det badhuset imorgon 🙂

Och nu ska jag berätta om allt roligt jag varit med om de senaste dagarna.
Jag har ju förstås lekt med Jonna och mamma (pappa har varit bortrest). Vi har haft disco, lekt kurragömma, ritat och lagat mat i mitt kök.

28/1-10 Här försöker jag göra om mammas t-shirt till en klänning

Igår (fredag) hade jag och mamma en städ och mysförmiddag hemma. Mamma städade uppe och jag busade runt och hittade en massa saker i lådor jag inte undersökt så noga tidigare. Bland annat hittade jag ett paket. Glatt sprang jag till mamma för att visa den. Först såg hon lite konstig ut men började skratta när jag glatt tackade för paketet.

29/1-10 Här ser ni mig öppna mitt fynd

Jag tyckte jag hörde något om att det där paketet egentligen var tänkt till någon annan men det kan jag väl aldrig tänka mig 😉 Det innehöll i alla fall 3 jättestöta fingerdockor, två hästar och en liten flicka 🙂

Pappa kom ju hem igår också. Kändes verkligen som jag hade väntat tillräckligt. Pappas bus är ju ändå bäst 😀

Jag når upp till taket!

Idag, lördag har jag hunnit vara med om mycket. Mamma, pappa och jag besökte en mässa och vi kommer kanske att vara med i tidningen på måndag. Håll utkik så får ni se 😉

Jag har också varit på biblioteket. Mamma skulle låna någon bok så jag passade också på att läsa lite i böckerna.

30/1-10 Hittade flera intressanta böcker…

Klättrade på stolarna….

Hoppade på madrasser…

Sprang på bänkar…

Och så här söt är jag!

 Nu ikväll har Annie och hennes föräldrar varit hos oss. Vi åt Taco’s och det är ju så gott! Linda och Annie hade bakat semlor så det fick vi till efterrätt. Mums!

Här ser jag och Annie på mamma Mu och Kråkan

Jag måste ju säga att bitvis är filmen mycket spännande!

Det var nog allt för den här gången. Om min sekreterare kan hitta lite tid, kanske det blir en rapport om morgondagen också.

Kram från vendela 

