Hallå!
I fredags, lagom till middagen, kom farmor och farfar. Pappa hade lagat till en god älgfilé. Det är en av flera saker jag och min pappa har gemensamt… Vi vill ha kött till maten. Det finns väl annat som duger också men är det fest, duger bara det bästa 😉
Farmor hade gjort en blåbärspaj. Den smaskade jag glatt i mig av också 🙂

Jag med blåbärspaj runt munnen

 En annan riktigt rolig sak är att vi fått en ny liten bock som heter Vilmer. Storbocken Valle har åkt hem och i stället kom Vilmer hem till oss. Han är så galet söt!

Söta Vilmer

Vilmer är född den 3 maj 2008, så han är bara någon månad yngre än mig. Han kom i fredags och i början var han lite blyg men redan nu börjar det bli bättre.

Igår kväll (lördag) hade vi nya middagsgäster. Ebba och Stina kom med sina föräldrar Johan och Anna.
Ebba och jag fick lördagsgodis 😀

Jag äter lördagsgodis

Och här äter Ebba lördagsgodis

Nu önskar jag alla en trevlig söndag. Jag ska åka och bada om någon timme 🙂

Kram från Vendela

