Så här bedrövad kan Ajja se ut med tratt runt huvudet. Den sitter där för att hon inte ska klösa sig själv. Stackars, stackars Ajja 😦
Fast hon är ju ganska glad ändå och såret ser bra ut säger mamma och pappa.

Ajja med tratt ( som pappa faktiskt gjort mycket mindre)

På Ajjas sida kan den som är nyfiken se på fler bilder. Mamma tycker att det är lite läskigt med såret ( det gör rent sig själv med hjälp av små plastslangar). Ajja har verkligen haft otur!

Det är fredag kväll och Lets Dance börjar snart. Jag ska dricka min välling och sen kanske jag också får något gott. Det har mamma lovat. Problemet är att jag inte känner mig riktigt kry. Har lite ont i magen och har inte velat ha middag idag.. Och det som kommer ut där bak ser hemskt otrevligt ut och luktar riktigt läskigt 😛

En trevlig helg önskar jag er alla.

Kram Vendela

