I förmiddags åkte vi till Hörnefors simhall. Det är verkligen jättekul där! Idag var det lite extra spännande eftersom Annie, Linda och Tomas också var där. Jag har blivit riktigt duktig på att simma och göra små konster i vattnet. Idag tränade jag lite extra på att flyta på rygg.

Till middag åt vi tacos och jag hjälpte till med grönsakerna. Att skära ananas går ganska bra. Sallad är något svårare.

Hjälper till

Efter middagen fick vi för oss att ta en skotertur. Jag, pappa och Jonna satt på skotern och Ajja sprang bredvid.  Mamma fick åka på sparken som drogs av skotern. Vi åkte bort till Anki och Johan ( som har Puma ). Där fick vi ju som brukligt gofika av högsta kvalitet. Tyvärr var Johan inte hemma. Han roade sig visst med att överleva ute i skogen tillsammans med nån kompis…
Puma såg ut att må bra med sin kompis som hon bor med i stallet.

Vilar lite med Ankis badrumsmatta som täcke

Imorgon ska jag till förskolan. Ser fram emot att få leka där.

Natti  Natti hälsar Vendela 😀

 

..

