Som ni vet, har ju vi bara lånat Valle… men vi tror att han vill bo kvar. Det verkar så faktiskt. Hoppas att hans ägare ( Hasse) inte misstycker 😉

Så här ”kulsöt” ser Valle ut i närbild


Valle på lite längre avstånd

Och så här glad var jag tidigare idag när jag fick plumsa runt i snön

Och vad har jag gjort ikväll då? Ja, efter att vi kom hem efter en flera timmar lång stadstur fick jag en julklapp och skumtomtar. Ja, det är sant! Jag fick en oinslagen julklapp. Man kan ju undra vem som hade mest bråttom, pappa eller jag att leka med min nya radiostyrda bil 😀

Här mumsar vi skumma tomtar

Och här ser ni lite mysbus

Det var allt för idag. Imorgon kväll kommer morfar, mormor och morbror Tony och sedan blir det full fat mot Julafton. Sista dagen på förskolan och sedan är jag ledig några dagar.

Puss o kram Vendela 

……..

