Har ont i munnen. Fått blåsor på tungan som sviiider 😦
Hoppas att jag kan gå på förskolan imorgon, men det är inte säkert.

Trots ont i munnen har jag haft roligt idag. Vi åkte till Jonnas skola för att titta på Luciafirande. Oj, vad duktiga barnen var. Dom sjöng många fina sånger och flera av barnen var utklädda till julklappar, möss, tomtar, pepparkaksgubbar… och så var ju Lucia med förstås. Efter uppträdandet av årskurs 4 fick vi fika i Jonnas klassrum. Gott med kaka och saft 🙂

Till sist vill jag visa min första teckning som kommit hem från förskolan. Den sitter redan uppe på väggen hemma 🙂

Vissa säger att jag har talang 😉

Imorgon åker mamma iväg på studiebesök i Sundsvall och så ska hon visst roa sig lite med sina arbetskamrater. IKEA ska hon visst också besöka.
Vad hon kommer att oroa sig för mig som har så ont i munnen 😦

Kramar från Vendela

