Har haft några riktigt roliga dagar.
Mamma och jag tog bussen till farmor och farfar i torsdags. Den resan var väl kanske inte det roligaste under helgen ( jag blev åksjuk och kräktes ) men när vi kom fram började festen. Efter en god middag duschade jag och gjorde mitt bästa för att busa med farfar som gärna såg på hockey. Suck!

På väg till bussen
Sångstund på bussen

Farfar ser på hockey

Sen blev jag trött

På fredagen var jag med farmor och farfar medan mamma gjorde lite skoljobb. På eftermiddagen kom kusinerna och det bjöds på tacos. Vilken fest!  Vi busade,byggde en koja,  hade lite mys och sen tog jag och Adam en dusch.

Farfar, Adam och jag

Duschar med Adam

När kusinerna  åkte hem var det läggdags. Farmor gjorde ett försök… Men hon insåg sig snabbt vara besegrad av en busunge som ville dansa 😉 Jag bjöd upp farfar och det blev en fredagkväll värd att minnas.

Farfar och jag rockar loss

På lördagen var det så dags att åka hem. Den här bussresan gick mycket bättre. Jag kräktes inte 🙂 . Jag satt i mammas knä och såg på Madagaskar tills jag somnade och plötsligt var vi framme.

Somnat på bussen

När vi kom hem till Umeå, hämtade pappa oss med bilen och vi åkter direkt till nästa fest. Vi åkte hem till Heldina i Holmsund. Det var länge sedan vi sågs så jag kände mig lite osäker i början men sen blev det lek och skoj.

Heldina

Heldina i närbild ( ska redigera bort de röda ögonen sen)

Fina trollsländor

Vi hoppade på Heldinas säng

Vi ritade lite

Pappa med två busungar 😉

Förstår ni en sån kalashelg 🙂

Kram Vendela

