Heeej!

Idag har vi haft kul. Strax innan tio åkte vi till Leo’s lekland. Vilket ställe! Det var första gången jag var där. Finns hur mycket som helst att upptäcka och jag som älskar att klättra trodde att jag hamnat i paradiset.

Här åker Jesper, Julia och jag rutschkana

Här har vi hittat cyklarna

Men alla vet ju att ” Jag kan själv”

Här är Jag, Jonna och Amanda uppe i borgen

Häftigt med en tunnel

 Efter mycket klättrande blir man till slut hungrig. Blev pannkakor med sylt och glass. Sen orkade jag inte mer…

Lunch på Leo’s  

 När vi kom hem bakade vi pepparkakor. Mamma hade gjort i ordning degen kvällen. Vi har jättemånga olika formar och vi hjälptes åt syrran och jag.

Pepparkaksmakeri

Jag har faktiskt gjort några helt själv!

Syrran var ju också med

Just nu är jag en terrorist här hemma säger mamma och pappa. Men dom förstår inte, det är bara den sista energin som ska ut innan läggdags.

Hej då!

Ps. Måste bara visa hur det ser ut när vi har besök av monster i duschen.

 

 

