Heej!

Nu är jag tillbaka 🙂
Har haft det helbra med farmor och farfar trots att jag kände mig dålig en dag. Kräktes lite då 😦
Men nu är allt bra och ikväll har jag faktiskt varit på besök på mitt nya dagis.
Hittade en kompis där.. i min ålder ungefär..
Det fanns inte så mycket leksaker på dagiset ännu för det är ju ett nytt dagis, men vi hittade en spis och bjöd på lite mat och så hoppade vi runt i ”pölen” eller vad den nu kallas. Sen sprang vi fram och tillbaka tills kinderna blossade röda. Ville inte åka hem när mamma sa att det var dags för det.

Här spanar jag in mitt dagis

Här spexar jag och Greta

Letade efter Annie, eftersom mamma sa att hon skulle komma, men såg inte henne någonstans. Mamma kollade med Linda och det visade sig att dom hade glömt bort alltihop. Synd! Men vi kommer ju att få massor av tid för lek framöver 🙂

Ett dyk

Hej då 🙂

