.. Och det närmar sig morgongröt.
Vill berätta om hur kul det var igår. Kom hem så sent att jag inte orkade sätta mig vid datorn.
Vi var på middag hos Tomas, Linda, Annie och Tessla!
Det bjöts på väldigt god mat och en efterrätt med hallon i. Mums!
Dom vuxna spelade lite spel vid middagsbordet men Annie och jag jagade varandra när vi var mätta och nöjda.

Så här såg spelet ut
Memory

Pappa var väldigt duktig på detta spel men det gick bra för andra också.

Det gick bra för Jonna
14/11-09

Det gick också mycket bra för Linda
14/11-09 Annie, Linda och Tomas spelar Memory

Efter att vi dansat och sprungit runt behövde jag ta igen mig lite. Hittade en skön plats hos Linda.
Vilar lite

Och till slut när orken helt tog slut somnade jag i pappas famn. Hamnade på en hundpuff så det blev ju lite trångt till slut för vi var ju fler som ville ligga på den mjuka kudden.

Någon låtsas sova
Det finns en som inte sover på riktigt

Det var en mycket trevlig kväll i Funnäsdalen!
Och det är jätteroligt att jag får börja på samma Dagis ( och avdelning ) som Annie 🙂

Idag, söndag, blir det badhuset!

Kram från Vendela

 

