Den här dagen var till en början tung. Hade svårt att sova mitt på dagen eftersom jag hostade så mycket. Somnade en stund på soffan under eftermiddagen istället. Och inte har jag varit utomhus heller. Regnat och blåst heeela dagen 😦

Som vanligt blev jag  ju glad när pappa kom hem från jobbet.  Lyckades pillra i mig lite middag, mest broccoli förstås 🙂

Hur fungerar den här tro?!
2/11 Studerar en ficklampa vid middagsbordet

Lyckades få tag  i skålen med broccoli
Snorig med glad

Efter middagen blev det dusch och ritstund med pappa innan vi avslutade kvällen med boken om Bambi.
                                                             Pappa ritar en söt nalle
2/11-09 Pappa och jag ritar

2/11 -09

Det är ganska trist att vara sjuk. Händer inte så  mycket men man kan ju ha roliga stunder tillsammans ändå.

Kram från vendela

PS. Om jultomten råkar hitta till min blogg så har jag en alldeles särskild hälsning till honom… Titta under ”sidor”

 

 

