Ingen bra dag idag för min del men några ljusglimtar har det funnits.

Eftersom att mina föräldrar vet att jag tycker om att åka i pappas stora bil tog de med mig på en biltur efter att pappa jagat älg. Vi åkte in till Granngården ( en stor affär heter så ) och där tittade vi på stövlar. Jag hittade faktiskt ett par snygga rosa… Synd att vi inte köpte dom 😦
Mamma hade vunnit valfria Stövlar av märket Tretorn och pappa fick dom istället. Hans var visst lite slitna. Vilken tur att mamma vann!!

På väg mot stan1/11-09 Förkyld som tusan!

För min skull gjorde mamma pizza till middag och jag gjorde mitt bästa för att äta. Fick faktiskt ner några pizzabitar och lite extra majs.

Imorgon ska mamma vara hemma och ta hand om mig. Hoppas på att solen skiner för då kanske jag får åka vagn en stund och mamma får promenera lite. Ajja följer säkert också med.

Kram från stackars mig!

