Mamma och jag var mest  inne idag på förmiddagen när pappa och Ajja var i skogen. Vi tände ljus och läste i en bok. Det var riktigt mysigt, men vi var också ute och gav hönorna lite gröt, getterna hö och så hämtade vi in en pinne att gnaga på till Puma.

Efter lunchen åkte pappa, mamma och jag in mot stan.
När jag vaknade såg jag en jättesöt bebis i min mammas famn. Sen satt den där bebisen (Filippa) i pappas famn också och mamma fotograferade.
Ja, mycket får man tåla !!

Himmel så söt bebis Malin har!

24/10-09 Söta Filippa med sin mamma Malin

Filippa utan mössa

Vem är det som intagit plats hos pappa?!

Yrvaken och lite skeptisk men nyfiken

Efter fikat det trevliga fikat på stan ( syrran dök också upp ) så åkte vi hem och jag åt pizza med pappa. Mamma åt sån där sushi, vilket verkar lite skumt.. På kvällen åkte vi hem till familjen Strömdahl i Örsbäck och jag fick leka en stund med Jakob och Amandaa.

Allt för idag
Kram Vendela

 

 

 

 

 

