Igår var mamma i Göteborg. Heeela dagen. Hon åkte innan jag vaknade och kom hem när jag redan somnat på kvällen. Dumt! Men jag hade myskväll med pappa istället. Vi eldade i öppna spisen och åt frukt framför brasan. Mysigt!

Idag har jag gjort lite allt möjligt. I morse tog mamma upp lilla Puma så att jag fick titta lite på henne. Det var skoj att se henne skutta fram på köksgolvet. Hon är helt enkelt en jättesöt kanin! Dvärgvädur?

Så här söt är Puma
23/10-09 Puma

 

Jag är ju som vanligt upptagen
23/10-09 Jag och Puma

Till middag idag fick vi älgskavsgryta med pressad potatis och brytbönor. Det slank också ner en och annan saltgurka. När jag var proppmätt tog pappa fram majskolvar så det var ju bara att fortsätta äta en stund till. Som vanligt hade vi lite feststämning kring middagsbordet. Jag fick ett eget vinglas och det skålades en hel del 🙂

Jag får också ha fint glas

Jag får också ha fint glas

Skål pappa!
23/10 Skål pappa!

Buskul helt enkelt!

23/10-09 Buskul som vanligt!

 

Pappa ska ut med Ajja tidigt imorgon. Vad mamma och jag ska pyssla med beror nog på vädret. På söndag ska pappa på älgjakt och då tänker jag bada i Hörnefors 🙂

Jag vill önska alla jag känner en riktigt trevlig helg!

 

 

 

 

….

 

 

