På lördagar kan det hända så mycket. På förmiddagen följde jag med mamma till Strömpilen och stan. Hon sökte en kappa och hittade till slut en på Lindex.

När vi kom hem blev det en skogstur med getterna. Det var jag som ville gå till skogen och det var kul att hela familjen ville följa med. Sunni gick bra i koppel men Tufsan drog lite. Mamma blev alldeles svettig efter en stund.

Fin Tufsan i skogen
17/10 Tufsan poserar

Ute i skogen
17/10-09  Ute i skogen

Sunni hittade hönornas mat
17/10 Sunni har hittat hönsmat

Till middag fick vi tacos och det vet ni ju sen tidigare att det är en av mina favoriter. Då kan jag äta ganska mycket faktiskt. Efter det blev det lite bus med pappa.

17/10-09 Puss!

Hur kul som helst!

Jag säger bara det: Härliga lördag!

Och visst har jag en liten bekännelse idag……..
Jag var bakom soffan idag, utan blöja…

Pussen från Vendela 🙂

