Min mamma suckar ofta över att hon tycker att tiden inte räcker till.. Men vad ska den räcka till egentligen? Vi måste ju äta, sova, kissa , bajsa, leka osv…. Sådant fyller ju hela dagen! Ja, jag vet inte men jag tycker då att vi hunnit med en del på sistone. Det jag tyvärr inte hunnit med är min blogg 😦
Någon som haft tid att ställa till det är mormor.En natt fick hon ont och kvällen därpå var hon tvungen att åka till sjukhuset. Så här såg det ut där :
10/10-09 Mummi på sjukhuset!

På sjukhuset fick mormor mediciner som tog bort det onda och efter  en dag fick hon komma hem igen.

Mormor och morfar åkte hem idag och det känns väldigt tråkigt.  Vi kände att vi måste göra något roligt så vi tog en biltur till pappas favoritaffär = JULA,  för att köpa lite småprylar ut till ladugården. Jag fick hjälpa till med att dra korgen vilket ju var superroligt. Provkörde också en fyrhjuling. Pappa säger att jag borde få en sån när jag fyller två år 😀  Visst är det så!!

11/10-09 På JULA
11/10 -09 På JULA med mamma och pappa

Precis efter middagen ringde det på dörren. Det var Anki och Johan som vi inte träffat på flera veckor. Till min stora lycka innebar det att mamma tog fram bullar. Åhh så gott! 

Till sist så har jag några hälsningar:

Till Anki och Johan: Det var trevligt att se er igen! Varje gång vi ses innebär det att något gott kommer fram. Vilken tur jag har 🙂 Hoppas vi ses ofta!!
Till min storasyster Jonna som ligger sjuk: Krya på dig!!!
Till mormor: Var försiktigt så att du inte får ont igen!! Och en sak till… Dina bullar är JÄTTEGODA 🙂
Till alla er andra som läser min blogg: Jag är glad för att ni gör det 🙂

Stor kram från Vendela (som åker till farmor och farfar imorgon)

