Igår ( = 4/10 ) var jag och hälsade på i Baggård.. Hos Birgitta och Sören. Jag har ju berättat om pappas moster och hennes man tidigare så ni vet säkert vilka jag menar.
Det var ruskigt kallt i Baggård. Mormor ser lite frusen ut måste jag säga..

"Mummi" fryser i Baggård

Jag tyckte också att det var lite blåsigt
4/10-09 I baggård, Nordmaling

Mamma blev jätteglad över att Birgitta hade lite persilja över i trädgårdslandet. Jag tycker persilja är jättegott och jag bjöd pappa på lite.

4/10-09 Pappaoch jag :-)

Efter några timmars trevligheter med gott fika och trevligt sällskap kan man ju bli lite trött. Tog en paus innan det var dags att åka hem.

4/10 Lite trött i Baggård

Till sist: Har varit hos Annelie idag.. Den 5 oktober alltså. Har fått träffa min ”extra-dagmamma”. Har dessutom fått en puss… Av Tore 😉

Kram Vendela

