3 oktober (framåt natten)

Idag har jag, mamma, mormor och Jonna varit på shoppingtur. Jag har fått lakan och påslakan (med älgar på) till min nya säng, en eltandborste, varma strumpor och en bok. Boken fick jag av min fantastiska storasyster 🙂   Efter stadsturen blev det lunch på Frasses. Mums! Det är ju så gott med ” Pom Pom”.

Har inte varit ute så mycket idag som jag brukar. Det har kännts så kallt. Mamma och mormor tyckte också att det kändes lite otrevligt ute.
Hönorna med… De gick in till hönshuset betydligt tidigare än vanligt.
Det märks att en Snövit har flyttat. Idag fanns det bara två ägg att hämta 😦

Mamma bjöd på älgfärspaj till middag. Riktigt gott! Det blev lite feststämning kring bordet och vi skålade glatt med varandra.

3/10-09 Skål!

3/10-09 Skål moffa och Mummi!

Stor stor kram från Vendela!

