Om tiden alltid ska gå så här fort är jag ju snart stort!
Hinner inte ens blogga för dagarna går alldeles för fort. Jag vaknar, äter frukost, busar, äter frukt, busar mera,  äter lunch, leker, äter mellis, pysslar på en stund, äter middag, har kvällsmys, dricker välling och sedan går jag och lägger mig …. Ja, ni ser, vilket hetsigt liv!!

Nåja, ska börja med att berätta att jag besökt Bondens marknad i helgen. Tyvärr var det så mycket stadsfolk i vägen så jag såg inte ett smack. Och när jag väl såg OCH hörde något av intresse var mamma så less så hon rusade iväg från den ytterst lilla marknaden. Vad var det som verkade intressant då?! Jo, ett  gäng glada entusiaster som spelade glatt på fioler. Har aldrig sett sånt förut. 😀

Här hemma har vi välkomnat hösten med att sätta tulpanlökar, städat bort sommarleksaker, byggt foderskydd åt höns och getter med mera.  Har också passat på att gunga lite innan hela gungställningen hamnar i ladugården inför vintern. Studsmattan ska också väck snart. Det känns ju lite dystert måste jag säga.

Härligt gung i ett fantastiskt höstväder!27/9-09 Gungar med mormor

27/9-09 Sista gunget för i år kanske...

Hej då alla monsterdiggare! Vi hörs igen i morgon om jag har tid 😉
Kram Vendela

