Till alla mina trogna läsare: Förlåt mig!
Det enda jag har att säga till mitt försvar är: ” Det är mycket nu” 😉

Har ju haft farmor och farfar här och nu i dagarna busar jag på med mormor och morfar. Men tur är väl att mina fotografer aldrig tar ledigt så här kommer ett litet plock från vad jag sysslat med de senaste dagarna.

Först ska ni få se hur det kan gå när jag hjälper mamma att plocka upp ur matkassarna. Mums säger jag bara!

16/9 Vem kan det vara som lämnat lite spår efter sig?16 september-09 Hittat en gurka !

Sen tidigare vet ni ju att jag gillar att dansa.  Funderar på att lägga ut en   film… vi får se om jag törs 😉
                                                   19/9 Lite dans på kvällskvisten

19 september-09 Dansar lite

Jag har fått en skottkärra av morfar och mormor!
Märkligt att dom vet precis vad jag tycker är bra saker. Nu kan jag hjälpa till ute på gården 🙂
                                                        Barnarbete 😉21 september-09  Arbetar!

21/9 Jag och min kompis!
21 september-09 Jag och min kompis Ajja
21 september-09 Puss kompis!

 

Till sist vill jag åter visa att ettåringar kan!
På bilden hjälper jag mamma att diska. Tyvärr var det nära en sjukhusresa efter detta diskande. Jag råkade gå ett steg åt sidan och stöp på något sätt i golvet. Ni skulle se bulan jag har.

21/9 Se vad duktig jag är 🙂21 september-09 Hjälper till hemma!

 

Allt för idag känner jag. Funderar hur jag ska utveckla min sida lite. Kan jag kanske skapa en liten modesida eller nåt. Vad säger ni? Har ni idéer om vad jag ska skriva om??

Puss och kram från Vendela

