kl 22.40 Dags för dagens resumé.
I förmiddags plockade vi lingon. Åh, vad det är gott! Det gäller att hitta mycket lingon på en plats och inta en skön och praktisk position för det tar ju en stund att äta upp dom små rackarna. Men jag har en speciell teknik; Jag tar tag högt upp på kvisten och vrider den så att lingonen hamnar uppåt. Fungerar utmärkt!
Glad unge i lingonskogenKollar lägetSööt unge i lingonskogen
Har övningskört idag 😀
Pappa säger att det är viktigt att börja öva i tid. När jag är så gammal att jag får ta körkort, kan dom skicka hem den till mig direkt! Se vilken koncentrationsförmåga jag har. Jag är nog lite av en talang på att köra bil, traktor eller vad jag vill.

Tor inte att en 1 1/2-åring INTE kan!!

Och så kommer vi till kvällens Goooda stund. Vi har fått smaka på Ankis fantastiska äppelkakor, 2 olika! Mamma säger att hon glömde fråga efter recept. Anki; du får Gääärna publicera recepten på min blogg! Och så får du gärna baka fler 😀

Ankis äppelkaka
MMMmmm

 

Alltså, en bra söndag trots Alvedon (för jag är fortfarande lite hängig).
Huvudvärken har stundtals varit gräslig. Jag har inte kunnat gunga eller hoppa på studsmattan alls idag 😦

God natt i Norden, var ni än är 😉

