Jag ska börja med att säga att jag gillar böcker. Nu är våra lästa så många gånger så mamma och pappa nästan somnar när vi ska ha lässtund (Bambi är fortfarande favoritboken). Någon som har gamla böcker som skulle passa mig?

Hur spenderar man då en förmiddag med mamma?!
Jo, vi läser ju den del böcker förstås och så springer jag runt och busar på mitt lilla sätt. Jag hittar allt möjligt att pyssla med och mamma springer efter och plockar upp efter mig. Vi har så klart gett hönor och getter lite gott. Idag blev det visst korvbröd som knappt blivit gammalt men det är ju så roligt 🙂

Jag på riktigt bushumör

10 september-09 Jättekul!!

Fin keps va?!

Ritar medan jag väntar på middag

Middagen blev vi sen med idag för mamma var länge på jobbet och jag var till skogs med pappa. Nu äter jag inte längre kråkbär! När man väl lärt sig se skillnaden på blåbär och kråkbär vet man ju vilka som är ”blä” och vilka som går att äta. Tyvärr finns ju inte mycket blåbär kvar men det finns fortfarande lingon. Och när jag ser svampar klarar jag av frestelsen att smaka ( tror i alla fall mina föräldrar). Istället stampar jag på dom och säger ”BLÄ”. Bra va??

Tack syrran för att du var med mig under kvällen när mamma var i hönshuset och pappa pratade med mattgubben.

Kram från Vendela!

