Har varit ute mest hela tiden. På förmiddagen kom min kompis Annie från Funnäsdalen på besök. Vi visade våra getter och hönor och så fikade vi i solskenet. Var var min paparazzi tro?! 😦  Jag säger bara en sak: Om jag inte får använda kameran så måste ju mamma sköta sitt åtagande. Eller hur?! Efter lunch dök plötsligt Jonna upp 🙂 Åh, vad härligt! Självklart tog hon med mig till studsmattan där vi övar på våra trix. Kanske får ni se dom nån dag 🙂 . Efter middagen tog vi en promenad till Barbro som bor några hus längre bort. Hon har fått alldeles pyttesmå kycklingar, Holländska vithättor – dvärgvarianten. Titta bara på ”afro”-kycklingen Jonna håller i. Så söööt!  Kvällen avslutade jag med en dusch och en stunds avkoppling med syrran i soffan…Sen var det dags för Bambi.

6 september-09 Jonna med en Vithätta

En busunge på upptäcksfärd

Jag är en glad busunge!

Här bor Barbros gojjor!

Här bor Barbros gojjor!

En skön avslutning på kvällen

Syrran och jag !

Natti Natt!

