Kl 00.00

Dags att summera dagen som gick, fredagen den 4 september.. Mamma fick punktering på ett bildäck men klarade faktist av att byta däck själv, pappa tappade bort mobiltelefon och sin kalender och min bilbarnstol var för en stund livsfarlig (en viktig rem satt inte fast).. .Räcker det?! En sämre dag kan det knappas bli, men sen vände det. Vi fick pizza till middag!  :-)Den var så klart hemlagad med lite majs på. Ni kan nog aldrig ana hur glad jag blev när jag såg vad jag skulle få. Efter middagen gick vi som vanligt till Sunni och Tufsan. Att det var lite dåligt väder struntade vi i. När vi sedan gick in till hönorna fick jag för första gången hålla i kycklingar. Oj, vad spännde det var! Mamma och pappa berömde mig jättemycket så jag tror att jag växte någon centimeter när jag stod där i hönshuset.

Bus med pappa  efter middagen

Bus efter middagen

Mera!

Visst är jag duktig?!

Hönsfarmare Vendela

Puss på dig lilla kycklingen

4 september- 09 Puss lilla kycklingen!

Kram från bustrollet Vendela 🙂

 

..

