2 september-09 Jag handlar mat!

Vad säger ni nu då?! Barn kan!! Pappa blev visst lite orolig när jag bar omkring på glasburkar i affären och hur mycket jag än försökte ta lite initiativ och handla sa han hela tiden ” Det där har vi hemma ”. Hm…Varför har jag inte sett de goda kexen med citron i mitten hemma i skafferiet???

På eftermiddagen när mamma kom hem från skolan gick vi som vanligt in till getterna. Sunni har nu fått en bjällra om halsen och så fick de lite extra mycket gott idag. Avslutade dagen med att hämta in 2 ägg 🙂

Glad Tufsan som fått korn

Har du mera gott?

 Mera godis! Getter kan vara påträngande!

Kolla in vilket Smile 😉

Vilket leende va?!

Och här sitter jag på en stubbe. Lika glad som vanligt 🙂

Här sitter jag på en stubbe!

Nu tänker jag hoppa!

Nu hoppar jag!

Jag tror att jag är i mathimlen!

Get som tror att hon är i himlen!

Har ni sett så sött?! Just nu tror vi att vi har 4 kycklingtuppar och 6 hönor.

Såååååå Sööööt!

