Idag har jag ätit plommon i smyg hos Annelie. Det skumma är det att hon tycks ha saker och ting på känn… Hur kunde hon veta att jag satt tänderna i ett saftigt plommon???

Det blev ingen mellis ute idag. Solen sken men det blåste för mycket för att det skulle kännas bekvämt. Mitt hårsvall skulle bara vara ivägen tror jag 😉 Istället blev det en smörgås inne innan vi gick ut med nydiskade vattenautomater till hönorna. 2 ägg kunde jag hämta in 🙂 

Medan vi väntade på att middagen (makaronilådan) skulle bli klar, sökte vi lingon. Jag åt så mycket att det inte blev tal om någon middag. Jag rapade gott efter 2 tuggor!  Dans har vi också hunnit med här hemma. När jag blir riktigt ivrig kommer den så kallade ”Boklöv stilen fram”. Armarna bakåt/uppåt med lätt framåtlutad överkropp. Kanske blir backhoppning ”min grej”?!

Ute på lingonsök

1 september - 09 Härliga rytmer!

Boklöv-stilen

Imorgon blir det en dag med pappa eftersom mamma är i skolan. I flera dagar ska hon lära sig nya saker. Undra vad hon tänkt bli när hon blir stor?!

Puss o kram från Vendela!

