Efter middagen fick jag vara tillsammans med både mamma och pappa. Det finns inget bättre än att leka tillsammans!!  Jag lånade syrrans studsmatta (hoppas det är ok) och det var jätte roligt. Försökte få Ajja att hoppa men hon kunde inte tror jag…

31 augusti 2009 Kolla vad jag kan!

Flera gånger varje dag går vi till Sunni och Tufsan. Vi vill att dom ska tycka att vi är trevliga så vi ger dom lite godis (idag var det potatisbullar) och så sitter vi och pratar med dom. För varje dag blir dom lugnare. Vi brukar gå in i skogen och vänta på att dom kommer efter. I skogen letar vi efter blåbär och lingon. Det är ju så gott med bär! Ikväll hann jag ta en liten flygtur och leka med kottar också 🙂

Sunni och Tufsan får potatisbullar

Söker blåbär

Jag Älskar att flyga högt!

Titta, Kotte!

Imorgon tror jag att mamma och jag ska äta mellis ute med hönorna. Hoppas hoppas hoppas att det inte regnar!

