Dom kom igår! Getterna alltså.. Därför blev det heller ingen uppdatering av min sida. Mamma och pappa som var så stolta över stänglet de satt upp tyckte nog att det var lite pinsamt att Tufsan och Sunni rymde efter bara några minuter i sin nya hage. Den rymningen ledde till  att jag fick barnvakt ( Maja och Jonna) och att mamma och pappa fick arbeta fram till midnatt med en ny hage. Men som sagt, nu är dom där och ställningen är 1-1.

28 augusti - 09 Sunni och Tufsan

Mamma lovade bild på mig och mitt nya halsand. Här ser ni mig klivandes ur garderoben i glitter och glamour.

28 augusti- 09 Jag i mitt egna halsband

Det här är en av sakerna  jag sysslade med under kvällen när föräldrarna fick jobba.

28 augusti-09 Blivande konstnär?

Mamma säger att vem som helst borde se den talang jag är. Jag kommer nog att bli riktigt känd framöver 😉

Idag ska vi lära känna våra nya hyresgäster. Välkomna att kika in på getsidan under kvällen!

