Idag har mamma och jag varit på äventyr. Pappa var tyvärr bortrest på jobb så han missade hela skojigheten.  Det var träff med barn, föräldrar och de dagmammor som ingår i Annelies grupp. Jättebra jobbat dagmammorna!! Mamma hade med sig spagetti med köttfärssås som jag ju egentligen gillar men det var ju så spännande att kika på vad alla andra åt…Och så kunde jag ju tigga till mig en bit här och där 😉 Annelie blev av med en korv och Hannas familj ( Hanna är en kompis hos min dagmamma alltså) blev av med lite kött. Mera kött ropade jag mellan tuggorna och det fungerade 🙂

25 augusti-09 Middag ute

När vi kom hem strax före sju på kvällen kände jag mig ganska trött. Ändå orkade jag hämta ett ägg som sen klantiga mamma råkade mosa i fickan. Efter kvällsduschen var det en stunds vällingmys i soffan och sedan avslutade vi kvällen med att läsa en stund ur Bambi.

Det närmar sig fredag och då kommer getterna. Är det någon som har en getbjällra över???

Stor kram från busungen!

