Årets händelse och min mamma glömde kameran 😦 Pappa deltog i springskytte SM idag. Eftersom ni inte kan se bilder på min blogg, rekommenderas en titt på :http://www.sorfors.se/. Där kommer det att läggas ut bilder. Pappa var duktig men lite otränad. Uppförsbackarna gick lite tungt säger han.

Vi åt mellis ute i solskenet efter pappas idrottsprestation. Gott med Skogaholmslipa med ost tyckte jag… och det tyckte även hönsen. Till slut hamnade det mesta av vårt fika i deras magar, till och med bitarna vi hade kvar av mammas ugnspannkaka.

Under eftermiddagen tog vuxenfolket tag i stängelseljobb och jag fick hoppa lite med syrran. När vi tröttnade, gick vi in och såg på film. Mitt val blev Snow Buddies, en film med mycket hundar i. Vi hade en riktigt avkopplande kväll 🙂

23 augusti-09 Filmkväll med Jonn

God natt alla!

