Hagen till getterna är nästan klar och  som ni kan se blir man ju rätt sliten av allt arbete.  Imorgon blir det sista rycket och sedan är Sunni och Tufsan välkomna hit. Oj, vad roligt det ska bli! Pappa har till och med ordnat med en stor sten så att getterna har någonstans att klättra ( vi vill inte att dom klättrar upp på taken).

22 augusti- 09 liten tupplur

Som vanligt har jag hoppat lite med systeryster! Har också varit ute till skogs med pappa. Vi promenerade hem till familjen som bor på Nyland 64. Där bor en jättebusig hund som heter Solo. Han är galen i bollar så jag kastade bollar åt  honom så gott jag kunde. Synd att Solo är så stor… Han puttar omkull mig då och då 😦 

22 augusti -09 mera studsmatta

Mamma har börjat sy söta kuddöverdrag till mitt rum ( samma tyg som till garinerna). Ska lägga ut bilder på mitt rum nån gång. Det är så fint 🙂   Tack alla ni som hjälpt mig med det!

Innan läggdags blev det balansövningar på pappa. Gissa om det var kul?!

22 augusti- 09 balansövningar på pappa

22 augusti- 09 balansövningar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

God natt kära ni!

