Mamma väckte mig lite innan åtta för att jag skulle hinna äta morgongröten innan vi skulle hälsa på hos dagmamma Annelie. Blev lite stressigt men vi kom i tid. Jag fick prova att äta lunch idag, utan mamma, och det gick bara fint. Plötsligt kom mamma tillbaka och det var dags att åka hem. Jag gav hönsen lite godis innan jag tog mig en tupplur. Ajja fick också lite och jag med :-). Jag kan som inte riktigt låta bli att stoppa lite i munnen själv. Känns som slöseri att ge bort allt det goda. Ofta får hönsen sånt som jag också tycker är gott, grönsaker, brödsmulor och resterna av morgongröten eller mellisen… Under eftermiddagen har jag hoppat på studsmattan, hämtat in ägg och lekt i mitt rum.

18 augusti-09 fuktstund hos dagmamma Annelie

 

18 augusti-09 Hönsen får godis

 

 

 

 

 

 

 

Vi hörs igen imorgon!

